Usługi podszyte Frajdą
Tworzymy dla marek słowne i wizualne światy, które przyciągają właściwych ludzi. Copywriting, content marketing, branding, grafiki czy identyfikacja wizualna. Możemy stworzyć kompletną stronę www, ofertę dla Waszych klientów, zaprojektować i powołać do życia newsletter czy odpalić webinar.
Copywriting
Literki, wyrazy, pełne zdania, wciągające opowieści. Przybywamy z odsieczą wszędzie tam, gdzie trzeba zamienić myśli w słowa.
Wizual
Halo, czy ktoś powiedział, że gdzieś trzeba coś pokazać? Frajda już pędzi! Zrobi to z czułością, wyczuciem i tak, że nie pożałujesz.
Mix usług
Stawiamy słowa i obrazy osobno, ale też w pakiecie. Znamy się na automatyzacjach, narzędziach do mailingów, a jak trzeba to odpalimy też webinar!
Dlaczego Frajda?
Wszyscy mówią, że marketing to dźwignia handlu.
Że dobra marka przyciąga.

Ale czy ktoś naprawdę tłumaczy, co to znaczy? Albo pokazuje Ci, jak to zrobić bez żenady, sztywności i waty słownej?

My tak. Bo słysząc te wszystkie komunikaty, same czujemy się pogubione. Dlatego pomagamy Wam zrozumieć.

Bo marketing to rozległa kraina. Ma swoje meandry. Możesz się w niej pogubić. Budowanie marki to rozłożony w czasie proces. Pełen zagadek i niepewności.

I aby wyjść z tej podróży zwycięsko, potrzebujesz właściwego przewodnika.
Kim jesteśmy?
  • Asia
    Strateżka komunikacji z 11-letnim doświadczeniem w marketingu. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta – od marketingu B2B przez copywriting, aż po koncepcje i strategie komunikacyjne. Dzięki temu patrzy na marki szeroko i szybko łączy kropki między komunikacją a biznesem. Jej specjalność to wydobywanie sensu z chaosu i przekładanie go go na komunikację marki, która łączy ludzi i realizuje cele biznesowe.
  • Ola
    Projektantka i strateżka brandingu z artystycznym wykształceniem. Łączy rzadką wrażliwość na obraz i formę z praktycznym podejściem do designu. Dla niej identyfikacja wizualna to nie trend czy ładny obrazek, ale narzędzie brand marketingu, które wspiera sprzedaż i komunikację. Zna się na detalach, ale zawsze widzi szerszy kontekst marki. Jej credo? Branding musi służyć marce – a nie odwrotnie.
Porozmawiajmy!
Czujesz, że chcesz coś zrobić z Frajdą. Zostaw nam wiadomość. Odezwiemy się i na pewno coś wymyślimy!
Made on
Tilda