Jak strategia
to tylko z Frajdą
Strategia z Frajdą to proces, w którym wspólnie dokopujemy się do fundamentów, brudzimy sobie ręce, wywlekamy, przemeblowujemy i odkrywamy, na czym stoi Twoja marka. Uwaga: to nie jest plik PDF, o którym zapomnisz zaraz po tym, jak wyląduje na Twoim mailu.
Strategia nie jedno ma imię...
Dlaczego Frajda?
Wszyscy mówią, że marketing to dźwignia handlu.
Że dobra marka przyciąga.

Ale czy ktoś naprawdę tłumaczy, co to znaczy? Albo pokazuje Ci, jak to zrobić bez żenady, sztywności i waty słownej?

My tak. Bo słysząc te wszystkie komunikaty, same czujemy się pogubione. Dlatego pomagamy Wam zrozumieć.

Bo marketing to rozległa kraina. Ma swoje meandry. Możesz się w niej pogubić. Budowanie marki to rozłożony w czasie proces. Pełen zagadek i niepewności.

I aby wyjść z tej podróży zwycięsko, potrzebujesz właściwego przewodnika.
Współpraca
(czyli: co się właściwie będzie działo krok po kroku)

Słowo się rzekło

Zaczynamy od rozmowy. O Tobie, Twojej firmie i o tym, co chcesz osiągnąć.

Patrzymy na to, co już masz – i czego brakuje.

Robimy audyt
Przeglądamy Twoje materiały i komunikację. Uważnie, bacznie i niestrudzenie. Dokopujemy się do tego, co do tej pory było pod powierzchnią, a powinno być pokazane.
I ruszyła machina!
Pakuj się przed swój komputer (albo na żywo - jak wolisz), bo będzie ogień! Spotykamy się raz w tygodniu i pracujemy nad Twoją strategią. Tak, robimy to razem.
Jesteśmy blisko
Nie zostawiamy Cię sam na sam z ładnym PDF-em.
Możesz na nas liczyć – w planowaniu, pisaniu, myśleniu i ogarnianiu.
Sprawdzamy, jak to wszystko działa
Mierzymy efekty. Analizujemy. Upewniamy się, że to, co robimy, przynosi efekty
– i spełnienie. Bo przecież w tym wszystkim chodzi o Frajdę!
Kim jesteśmy?
  • Asia
    Strateżka komunikacji z 11-letnim doświadczeniem w marketingu. Pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta – od marketingu B2B przez copywriting, aż po koncepcje i strategie komunikacyjne. Dzięki temu patrzy na marki szeroko i szybko łączy kropki między komunikacją a biznesem. Jej specjalność to wydobywanie sensu z chaosu i przekładanie go go na komunikację marki, która łączy ludzi i realizuje cele biznesowe.
  • Ola
    Projektantka i strateżka brandingu z artystycznym wykształceniem. Łączy rzadką wrażliwość na obraz i formę z praktycznym podejściem do designu. Dla niej identyfikacja wizualna to nie trend czy ładny obrazek, ale narzędzie brand marketingu, które wspiera sprzedaż i komunikację. Zna się na detalach, ale zawsze widzi szerszy kontekst marki. Jej credo? Branding musi służyć marce – a nie odwrotnie.
Porozmawiajmy!
Masz pomysł, a może coś Cię trapi? Zostaw nam wiadomość!
Made on
Tilda